Cookie beleid Tog

De website van Tog is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Sponsors

Verslag TOG Ve2 naar Antwerpen.....

19 mei 2014 22:45

Antwerpen expres is weer veilig thuisgekomen.

Het was weer zover het weekendje Antwerpen was weer aangebroken.

Op donderdagavond werd nog even op het laatste moment besloten dat we in plaats

van met de trein maar met de auto moesten gaan,

Dit in verband met het feit dat de treinen niet schoon zouden zijn ivm de staking van het

schoonmaakpersoneel.

Iedereen werd gelukkig nog op tijd bereikt en het was dus om 10 uur verzamelen bij de Kruislaan.

Alleen onze voorzitter was zo slim geweest om donderdag al bij het CS een retourtje Antwerpen te kopen dus viel de schade nog mee.

Om half 11 gingen we met drie auto’s op pad richting Antwerpen.

De coureurs Henk, Charly, en Ruud stuurden ons feilloos door ons mooie Nederland naar Antwerpen. Daar aangekomen snel de auto geparkeerd in de Q parking en de koffers/tassen alvast gedumpt in het hotel. Toen met volle moed op pad richting de kathedraal.

Met uiteraard eerst een tussenstop op de keizerlei.  Daar begonnen we meteen maar met halve liters bij Kelly’s bar. Het was wel even wennen dat onze Sjors aan het bier zat ipv aan de baco maar hij heeft zich kranig verweerd en had hier absoluut geen moeite mee.  Het was schitterend weer dus het koste wat moeite om weer op te staan en om in te checken in het hotel. Daarna meteen weer op pad richting cafe van Beveren.

Han was er nog niet dus konden we met een gerust hart de taxi instappen.

Het orgel stond er gelukkig nog en onze topspits Gerard zorgt altijd voor aanvullende muziek uit de juxbox.  Het was alweer voorbij middernacht toen de eerste enigszins uitgeteld richting het hotel gingen. Bert, John en ondergetekende moesten zo nodig nog even wat eten en het zag er goed uit maar smaakte voor geen meter.

De di hards gingen uiteraard nog door tot de vroege uurtjes en na bezoek aan het jazz cafe  de karaoke en het chauffeurke hadden ook zij het gezien en gingen richting hotel. Zo de vrijdag was alweer voorbij.

De zaterdag begon met het ontbijt en toen weer op pad voor weer een zware dag. Dit keer kwamen we 30 meter verder op de Keizerlei.

Hier hebben we maar 7 uur op het terras gezeten in de brandende zon. Onze Han was intussen gearriveerd met de trein, en de zaterdagkrant die hij zondag ook ging lezen op de terugweg.

Toen toch maar besloten om richting het centrum te gaan. Een gedeelte had besloten om ergens een happie te gaan eten, sommige wilde barca  atletico zien, en de rest ging weer naar van beveren.

Gerard besloot even een patatje te gaan eten bij friet 1 en die zagen we twee uur later weer terug.

Hij bleek ergens even op het terras te zijn gaan zitten om mensen te bekijken.

Toen de groep weer compleet was op naar het chauffeurke en daar weer even de boel op stelten gezet. Na een klein bezoek aan het zeer luidruchtige jazz cafe had een gedeelte het wel weer gezien en gingen naar cafe Breda. Was tenslotte ook lekkier om de hoek van het hotel.

Naast het cafe zat een snackbar met lekkere hamburgers. Het enige nadeel was dat deze werd beheerd door een paar chinezen. Deze presteerde het om de klanten een voor een te helpen.

Als je dus derde in de rij stond kon je dus pas na een half uur bestellen.

Maar goed de hamburgers waren het waard. Toen was de zaterdag ook alweer voorbij.

Zondag werd er nog even na het ontbijt wat chocola gehaald voor de vrouwtjes en werd daarna de terug reis weer aangevangen.

Na ruim anderhalf uur stonden we weer op de Kruislaan.

Het was weer reuze gezellig zoals elke keer.

Voor volgend jaar gaan we nog beslissen of het weer Antwerpen wordt of nu eens na 35 jaar ergens anders heen. Texel werd al als alternatief genoemd.

Een vermoeide scheids.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!