Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Verslag buitengewone ledenvergadering TOG 24-08-2015

26 augustus 2015 21:45

Na 9 jaren samen het bestuur van TOG te hebben gevormd zijn de afgetreden bestuursleden Rien Wijnbergen (voorzitter), Gerard van Schijndel (vice voorzitter), Peter Kroese (secretaris), Henk Klootwijk en Rudy Bouquet (beiden algemeen bestuurslid) met luid applaus bedankt door de aanwezige leden van TOG.

Deze ras TOG-ers, samen met Dennis Bourquin (zittend penningmeester), hebben hun ziel en zaligheid in de club gelegd, waarvoor wij als leden zeer dankbaar zijn.

Rien Wijnbergen roemde met trots talloze hoogtepunten, waaronder de redding van TOG door vele vrijwilligers na de verschrikkelijke brand, de uitzinnige viering van ons 100 jarig bestaan en het opvolgende kampioenschap van ons 1e zondagteam; alsmede enkele teleurstellingen, waaronder jeugdterugloop en oorzaak van recente degradatie van ons 1e elftal. Al met al een prachtig decennia waarvoor deze TOG legendes zich van hun beste kanten hebben laten zien voor ons cluppie en ook op onze huidige lokatie een mooi TOG hart hebben doen bonzen.

Vervolgens werd het dagelijks bestuur van onze club met opgeheven hoofd overgedragen op de nieuwe bestuurleden Pelle Aardewerk (voorzitter), Daan Post (vice voorzitter), Dennis Bourquin (zittend penningmeester), Milco Bourquin (secretaris) en Johan Staal (algemeen bestuurslid). Nadat de hamer officieel werd overgedragen nam de nieuwe voorzitter het woord om de aftredende bestuursleden nogmaals te danken.

Het vernieuwde beleidsplan, welke op de TOG avond uitvoerig is gepresenteerd, werd vervolgens samengevat met een focus op delegatie naar de commissies, moderniseren van communicatie, planning via multimedia en terug naar de basis vwb het handhaven van onze cultuur waarin wij allen samen het nuttige en aangename verenigen op een gezellige wijze bij TOG.

Wij zullen binnenkort de vernieuwde commissies aan u voor te stellen. Wel kan ik alvast met trots mededelen dat er vele vrijwilligers zijn opgestaan, een ieder op zijn eigen wijze, om binnen deze prachtige club samen te verenigen. Een mooi voorbeeld hiervan is het werk van de technische commissie, onder aanvoering van Mike Boot, hetgeen heeft geresulteerd in nieuwe talentvolle spelers ter versterking van onze zondagselectie. Vele teams zijn inmiddels benaderd om nauwer samen te werken in het nieuwe seizoen.

Tot slot werden tijdens de ronde nog mooie woorden aan het bestuur gewijd en werd het nieuwe bestuur en de commissies veel sukses gewenst. Wij kijken uit naar een mooi jaar en willen alle leden alvast een sportief voetbalseizoen toewensen en hierbij hoop ik onze sponsors, donateurs en supporters binnenkort weer te mogen begroeten op onze club.

Namens het bestuur, Pelle

Bron: Pelle Aardewerk

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!